پایگاه خبری اختصاصی حوزه اکوسیستم نوآوری ایران و جهان

تلفن: ۳۰۰۰ ۸۸ ۴۱ - ۰۲۱ آدرس: تهران، شریعتی (بالاتر از بهشتی)، پلاک ۷۹۸، واحد ۷

تحقق رشد اقتصادی با شاخص‌های علمی و بین‌المللی

تحقق رشد اقتصادی با شاخص‌های علمی و بین‌المللی

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ایده تا نو، احمد همتی عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه درباره رونق تولید و تاثیرات آن بر روی زندگی مردم، گفت: رونق تولید و مسائل اقتصادی فاکتورهای علمی و کارشناسی دارد که باید رعایت شود، چند سالی است نام سال‌ بر مبنای اقتصادی در نظر گرفته شد و بیانگر این است که شاخص‌های علمی و بین‌المللی را نمی‌توانیم خارج از اقتصاد رشد بدهیم.

همتی اظهار داشت: مجلس می‌گوید باید با تمام کشورهای همسایه و منطقه بلااستثنا رابطه داشته باشیم و مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند و عده‌ای در این میان هستند که این گفته را قبول ندارند و واکنش‌هایی نشان می‌دهند. جلسات محرمانه برپا می‌کنند و درخلاف این جهت نمی‌گذارند این روابط و اقتصاد کشور شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: در این میان یک زیرمجموعه نهاد حاکمیتی به جای کل کشور اطلاعیه می‌دهد و سخنرانی می‌کند و مسائل را به هم می‌ریزد که در این صورت چه کسی باید پاسخگو باشد، در حالی که کشور رهبر، رئیس‌جهور، وزیر امور خارجه و شورای امنیت دارد که باید موضع‌گیری‌های سیاسی را انجام دهند و غیر این اشخاص اگر فردی بخواهد موضع‌گیری سیاسی انجام دهد اوضاع کشور بهتر نخواهد شد که قطعا بدتر نیز خواهد شد.

سرویس فناوری
آزاده اصغری
کد خبر: ۵۶۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ساعت: ۰۹:۰۰

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان